ZALEN

Zaalverhuur

Amicitia Lekkerkerk biedt veel verschillende mogelijkheden. Bruiloften, feesten, vergaderingen, diner, lunch, buffet, et cetera. We leveren graag maatwerk aan u.

Bekijk hieronder welke zalen wij ter beschikking hebben

Grote Zaal

Een prachtige ruimte voor uw feest. De grote bar fungeert als gezellig middelpunt in de smaakvol aangeklede zaal. Verder is een uitstekend geoutilleerd en ruim toneel beschikbaar.

Grote Zaal

Max. 300 personen met stoelen en tafels

Max. 540 personen met sta-tafels

Geluidsinstallatie / discotheek

Videoscherm

Podium 8 x 8 meter

Flipover / whiteboard

Muziekzaal

Sfeervol, warm, uitnodigend; de Muziekzaal heeft het allemaal! Deze zaal biedt een prachtige ruimte voor uw bruiloft, diner, personeelsavond, bedrijfsfeest of een intiem concert.

Muziekzaal

Max. 80 personen met stoelen en tafels

Max. 220 personen met sta-tafels

Geluidsinstallatie / discotheek

Videoscherm

Flipover / whiteboard

Huisje van de Zeeuw

Frisse, lichte accenten maken de Huisje van de Zeeuw tot een ruimte waarin het goed toeven is.

Het restaurant is geschikt voor bijvoorbeeld een vergadering of bedrijfspresentatie.

Uiteraard hebben wij ook arrangementen voor een bruiloft, verjaardag, jubileum of een personeelsfeest.

Huisje van de Zeeuw

‘Huisje van de Zeeuw’ wordt  van 10.00 tot 16.00 uur gerund door Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard, een jonge organisatie die zich inzet om mensen met een verstandelijke beperking een zinvolle en leuke dagbesteding te bieden en volwaardig deel uit te laten maken van de maatschappij.

In het Huisje van de Zeeuw werken we met verse ingrediënten en allerlei producten met een streekeigen karakter. Dat betekent dat er zoveel mogelijk gewerkt wordt met leveranciers uit de eigen streek.

Kijk om u heen en u zult zien dat dat goed gelukt is!

Voor meer informatie over het restaurant Huisje van de Zeeuw kunt u kijken op: www.huisjevandezeeuw.nl

Capaciteit max. 60 personen

Whiteboard

Flipover

Raadszaal

De Raadszaal maakt deel uit van het voormalige gemeentehuis van Lekkerkerk, daterend uit 1880.

Raadszaal

De Raadszaal geldt als één van de meest gewilde ruimtes binnen Amicitia. Zij is stijlvol, licht en representatief en daardoor een mooie locatie voor uw familiefeest, bruiloft, diner/buffet, vergadering, cursus en presentatie. De zaal is uitermate geschikt voor groepen vanaf 40 personen.

Capaciteit max. 120 personen staand / 84 zitplaatsen

WiFi / bekabeld internet

Alle faciliteiten voor vergaderingen, cursussen etc. , beamers en flipovers

Trouwzaal

In de Trouwzaal van Amicitia Lekkerkerk zijn sinds 1880 duizenden stellen in het huwelijk getreden.

Zij heeft vanwege haar authenticiteit een sterke aantrekkingskracht op aanstaande bruidsparen.

Titel dia

Titel dia

Capaciteit 40 personen

WiFi / bekabeld internet

De zaal bevindt zich op de 1ste etage, maar is rolstoeltoegankelijk, door middel van traplift

Burgemeesterskamer

De burgemeesterskamer is de oude kamer van de burgemeester in het voormalige Raadhuis.

Vanaf 1989 is deze kamer onderdeel van Amicitia Lekkerkerk.

Burgemeesterszaal

De kleine, maar lichte ruimte, is geschikt voor kleine vergadergroepen. In de ruimte staat een grote ovale tafel waar plaats is voor ongeveer 10 personen.

• Representatieve vergaderruimte voor groepen tot 10 personen
  • Capaciteit is uit te breiden door uit te wijken naar de Trouwzaal of een extra kleine ruimte op dezelfde verdieping
  • Complete vergaderarrangementen mogelijk
  • Alle faciliteiten voor vergaderingen, cursussen etc. WiFi / bekabeld internet, beamers en flipovers
  • De zaal bevindt zich op de 1ste etage, maar is rolstoeltoegankelijk, doormiddel van traplift.

Wilt u vergaderen in het groen of uw vergadering uitbreiden met diverse activiteiten, vraag naar onze mogelijkheden.

Café en patio

Zin in een spontaan feest, een ander ongedwongen samenzijn of een luisterrijke verjaardag?

In dat geval is de combinatie tussen de Patio en het café een aansprekende optie.

Café en patio

De zalen zijn ook los van elkaar te bespreken.

Capaciteit max. 40 personen

WiFi / bekabeld internet

Wilt u de mogelijkheden bespreken of meer informatie?

Neem contact met ons op!