OVER ONS

Over ons

Amicitia Lekkerkerk is een historische evenementenlocatie en speelt sinds 1933 een prominente rol als het zalencentrum annex dorpshuis van Lekkerkerk.  Amicitia Lekkerkerk is een geliefde plek voor bewoners en dat willen we graag zo houden.

Amicitia Lekkerkerk biedt vele mogelijkheden met de Grote Zaal, de Muziekzaal, het Huisje van de Zeeuw, de Raadszaal, de Trouwzaal, de Burgemeesterskamer en café & patio.
We leveren graag maatwerk voor elke klant. Neem
contact met ons op over de mogelijkheden!

De toekomst van Amicitia in Lekkerkerk is gewaarborgd

Overname door het ervaren Lekkerkerkse horecaduo Mark Wissink en Niels Huisman

“In eerste instantie werd ons door Stichting Dorpshuis gevraagd om de horeca in goede banen te leiden”, vertelt Niels Huisman. “Daar werden we zo enthousiast van dat we zijn gaan onderzoeken of we niet ‘heel’ Amicitia konden overnemen. Met hulp van een financier is dat ons gelukt.”

“De grote zaal blijft in de nieuwe situatie behouden”, zegt Mark Wissink. “De Raadszaal willen we een aantrekkelijke feestelijke upgrade geven en Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard blijft lunchroom Huisje van de Zeeuw runnen. Ook de Muziekzaal blijft bestaan. Het hoofddoel is om van Amicitia een bruisende zaak te maken waar iedereen zich welkom voelt.”

Lees meer over de overname van Amicitia door Mark en Niels in dit artikel in het Kontakt.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Raadhuisplein 1-5 in Lekkerkerk

U kunt ons ook bellen op 0180 - 661 667

of een email sturen naar info@amicitia-lekkerkerk.nl